Časté otázky

STROMČEK

Je výška umelého vianočného stromčeka uvedená vrátane stojanu?
Áno.

Je stojan súčasťou balenia?
Áno.

Ako dlho trvá zloženie umelého vianočného stromčeka?
Je to individuálne podľa toho, akú výšku a druh stromčeka si vyberiete. Pri prvom stavaní stromčeka to zvyčajne trvá 7-10 minút. Ďalšie stavanie stromčeka trvá ešte menej. Ak si stavanie chcete čo najlepšie užiť, môžete sa inšpirovať na tejto stránke. 🙂

Ako mám postaviť stromček?
Postup, ako postaviť stromček, nájdete na tejto stránke.

Ako je vianočný stromček zabalený?
Stromček je zabalený v pevnej kartónovej krabici. Odporúčame ju rozumne otvoriť, pretože je určená aj na uskladnenie stromčeka po Vianociach.

Bude mi doručený stromček s kovovým, dreveným alebo umelým stojanom?
Druh stojanu závisí od výšky a druhu objednaného stromčeka. Presnú informáciu nájdete v časti parametre stromčeka.

Čo znamená 3D umelý vianočný stromček?
Ihličie 3D umelých vianočných stromčekov je odlievané, a tým pádom má trojrozmerný tvar. Stromček vyzerá veľmi realisticky v celku aj v detailoch. Ihličie klasických umelých vianočných stromčekov je vyrobené z fólie a je ploché. 

Ak potrebujete poradiť s výberom stromčeka, môžete sa inšpirovať na tejto stránke alebo sa môžete s nami spojiť a radi vám poradíme.

Je na stromček záruka?
Áno, na naše stromčeky poskytujeme záruku 2 roky.

 


 

DORUČENIE

Koľko trvá doručenie?
Vašu objednávku odovzdáme kuriérovi nasledujúci pracovný deň. Doručenie trvá 1-2 pracovné dni.

Dokedy je možné objednať si stromček, aby bol doručený pred Vianocami?
Aby vám kuriér stihol doručiť stromček do Vianoc, je potrebné urobiť objednávku najneskôr do 17.12.2024. Vyťaženie kuriérskych spoločností v období Vianoc je zvýšené, preto je dobré objednávku zrealizovať s dostatočným predstihom.

Ako ma bude kontaktovať kuriér?
Kuriér vás bude pred príchodom kontaktovať telefonicky, prípadne e-mailom alebo SMS. Ak nebudete na adrese, môžete si dohodnúť nový termín doručenia. Pri preberaní zásielky budete potrebovať kód, ktorý vám príde SMS alebo e-mailom.

Je možné si stromček kúpiť a vyzdvihnúť osobne?
Stromček si môžete kúpiť osobne na jednom z našich predajných miest. Zoznam nájdete na tejto stránke. Stromček zakúpený cez e-shop žiaľ nie je možné vyzdvihnúť osobne.

 


 

OBJEDNÁVKA A PLATBA

Akým spôsobom budem informovaná o stave objednávky?
Po nákupe vám pošleme notifikačný e-mail. Počas doručovania vás bude informovať kuriérska spoločnosť.

Ako postupovať v prípade, že chcem upraviť svoju objednávku?
Ak ste objednávku vytvorili dnes alebo cez víkend, vieme ju ešte upraviť. Pošlite nám meno, číslo objednávky a nové rozmery na e-mail info@bellusia.sk. Ak už bol balík odovzdaný kuriérovi, pokúsime sa to riešiť s ním a pošleme vám nový balík. Ak je už balík na ceste k vám, stačí ho neprevziať a zabezpečíme odoslanie nového balíka.

Ste platcovia DPH?
Áno.

Dá sa u kuriéra platiť za dobierku platobnou kartou?
Áno, kuriér akceptuje platbu kartou.

Je možné po prebratí stromček vymeniť?
Samozrejme! Stačí nám poslať meno, číslo objednávky a požadovanú novú výšku alebo druh stromčeka. Stromček, ktorý chcete vymeniť, zabaľte a kuriér ho od vás prevezme. Pri preberaní vám odovzdá nový štítok na balík. Po doručení späť vám pošleme nový stromček. Ak prebieha výmena naraz, nezabudnite nalepiť nový štítok na ten stromček, ktorý vraciate.

Ako postupovať v prípade, že je stromček alebo stojan poškodený?
Pošlite nám meno a číslo objednávky a dohodneme si postup pri výmene stromčeka. Výmena je samozrejme zadarmo.

Ako vrátiť tovar?
Stačí nám poslať meno, číslo objednávky a číslo účtu. Kuriér si stromček prevezme a peniaze vám vrátime, keď dostaneme potvrdenie od kuriérskej spoločnosti, že tovar bol doručený späť.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.